formie dydaktycznej zabawy, podczas corridy w "Walce z bykami" udało się stworzyć atmosferę prawdziwej rywalizacji i zainteresowania arcytrudną dyscypliną nauki.

Uczniowie, pokonując kolejne konkurencje ortograficznego toru przeszkód, mieli okazję utrwalić poznane zasady pisowni, wykazać się wiedzą i umiejętnościami. Najtrudniejszymi konkurencjami okazały się "ortograficzne rozmaitości" - trzeba było wpisać ch-h, ó-u, ż-rz; oraz "prawda czy fałsz" - należało ocenić prawdziwość sformułowań i uzasadnić.

Mistrzem ortograficznej corridy została Kasia Szarek z klasy Ig, II miejsce wywalczyła Monika Bednarska - klasa Ib, III miejsce zaś przypadło Justynie Ćwierz z klasy Ic. Oprócz satysfakcji ze zwycięstwa uczennice otrzymały dyplomy i nagrody książkowe.

Opinie uczniów:
"To była droga przez mękę, ale warto było. Dużo się nauczyłem."/Dawid/
"Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w konkursie. To nie tylko dobra zabawa, ale też sprawdzenie swoich możliwości."/Kasia/
"Na pewno w klasie II wystartuję znowu."/Asia/

Opinie polonistek:
"Wyniki II etapu potwierdzają, że warto sięgać po niekonwencjonalne metody, by wzbudzać wśród
uczniów zainteresowanie poprawnością języka polskiego i sprawiać, by ortografia przestała być ich piętą achillesową"